Bloggar

Läste på Alex Schulmans blogg om fenomenet Blondinbella eller andra liknande bloggar. Jag kan faktiskt inte annat än att hålla med. Men samtidigt är det fascinerande...
Då menar jag att det är fascinerande att finns så otroligt många som tycker det är intressant att läsa om den senaste shoppingrundan eller caffe latten på något trendigt café inne i stan.

Själv läser jag dessa bloggar:
Alex Schulman
Fotbollsfrun
Dominika Peczynski
Och faktiskt ibland:
Linda Rosing om jag vill läsa något tramsigt...

Alex, Malin och Dominika skriver så jäkla roligt och intelligent om vardagliga saker så man går in flera gånger om dagen för att se om det kommit något nytt inlägg.
Linda däremot.... nja.... den handlar bara om henne själv och vad hon gjort på dagen. Inte hennes uppfattning och åsikter om olika saker, men som sagt, det är kul att läsa ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0