Undercover

Dottern har fått en sån där tjusig kamera som jag tycker varenda unge går omkring med. Hon är duktig på att ta fina bilder och har verkligen öga för det lilla extra som gör en bild intressant. Hon har lagt upp en bilddagbok och jag gjorde mig medlem där för att kunna gå in och kolla på bilderna hon lägger upp.
När jag frågade vad hon heter på den sidan fick jag blankt nej från henne, hon ville inte att jag skulle kunna kolla på vad hon lägger upp.
Men då har hon underskattat sin mamma! Jag lyckades luska reda på hennes nick och kan nu gå in och kolla!
Men det har jag ju inte talat om för henne..

MMMMMOOOOOAAAAHHHHHAAAA!!!!

På det här sättet håller jag ju koll på vad hon pysslar med när hon är med sina kompisar.
Det gäller att vara om sig och kring sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0