Vackra barn

Som mor tycker man ju att det inte finns något vackrare än sina barn. Det finns ingen man kan bli så arg på och så snabbt förlåta som sina egna barn.
Sonen kom hem en snabbis för att låna bilen och när han sitter framför mig var jag bara tvungen att knäppa ett kort på honom. Han är så vacker!!!
Man undrar hur han ser ut i andras ögon. Själv tycker jag att han är så perfekt som han kan bli.
Likadant är det med dottern. Allt med dom är bara helt underbart.
Men det här är ju ingenting man kan sitta och säga...
Folk skulle anse att man trodde man var nåt bara för att man skulle uttrycka vad man tänker. Eller som dotterna skulle säga: "Hon tror sig..." Betyder att man just tror man är något och att man är bättre än andra. 
Det skulle ju vara hur konstigt som helst att sitta och säga så om sina egna barn, eller har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0