Bomullshuvud

Inatt har det varit hemskt!
Jag somnade på rotmos klockan tio men vaknade runt två med en sån värk i ben och höfter så jag trodde de skulle ramla av.
Upp, kissa, dricka vatten, ner och rökte en cigg under fläkten och gick sedan och lade mig igen.
Vred och vände på mig.
Fram och tillbaka utan att hitta en bra ställning.
Den sämre hälften började snarka.
Puttade på honom så han lade sig på sidan.
Fortsatte att snarka.
SUCK!
Tog då till slut täcke och kudde och gick in i gästrummet och lade mig.
Vred och vände på mig.
Till slut, och jag kan tippa på att klockan hunnit bli tre vid det här laget, måste jag ha somnat för nästa gång jag vaknade var att mobilen ringde tjugo över fem.
Huvudet kändes som om det var inlindat i bomull.

De e nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0