Helvete!!!

Jaha, nu ser det ut som om operationen inte blir av... Jag ringde operationskoordinatorn och hon ville boka om operationen pga dotterns förkylning. Vi diskuterade fram och tillbaka och bestämde att skjuta på den till den 28/5. Jättebra! Trodde jag... Det visade sig att den sämre hälften har bokat en överraskning just den helgen och den är inte ombokningsbar. Ringde upp koordinatorn igen och efter att det stått klart för henne att dottern inte skulle med på den resan sa hon att hon ska prata med doktorn om det går att ta operationen veckan innan.
Meeen, efter ett samtal med en kompis vars son sövts typ 60 gånger tyckte hon att jag skulle ringa upp koordinatorn igen och kolla om det inte går att bedöma på måndag om hon kan eller inte kan opereras. Det tas ju prover och görs en häslokontroll på inskrivningsdagen.
Okej, ett nytt telefonsamtal till koordinatorn men självklart svarade hon inte. Jag har lämnat meddelande och hoppas, hoppas att hon ringer idag.
VILL ATT DET SKA BLI AV!!!!
Det blev ett jävla antiklimax när det bestämdes att operationen inte skulle bli av. Men jag hoppas vi kan få komma in på måndag iallafall.
Dottern har ju haft förkylningen i fyra dagar och det är ändå sex dagar kvar till dagen D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0