Konstig vecka

Är tisdag imorgon, men känns som måndag. Man blir snurrig. Men veckan blir kort och då är det helg igen snart.
Det gillar vi! :0)
Har varit helt slut idag, vet inte varför.. Jag har varit väldigt trött den senaste veckan...
Är väl oron inför operationen som suger energi. Känner mig lite låg idag utan att kunna peka på varför.
Just nu saknar jag dottern jättemycket.. Larvigt, ja.. Jag hade hennes halsduk på mig igår och det var skönt att ha hennes parfym i näsan.
När hon kommer hem från jobbet ska jag KRAMAS!!!

Jag har fortfarande inte fått några kommentarer från skrivskolan på mina noveller. Det tar ungefär tio till fjorton dagar innan de blir bedömda, så det är bara att vänta.
Imorgon ska jag till gymmet. Det ska bli jäkligt skönt att få göra av med lite frustration och uppdämd energi. Jag tränade hemma igår med Wii-Fit. Jäklar vad det var effektivt! Har rejäl träningsvärk i både lår och rumpa. Suveränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0