Nähä

Nu har kordinatorn ringt och det lät inte som om läkaren tyckte vi skulle komma in på måndag för en bedömning.
Koordinator: Jaha, då kunde doktorn den 28:e.
Jag: Men det var ju det datumet som vi inte kunde.
Koordinator: Va? Kan ni inte då?
Jag; Men det var ju det jag sa när jag ringde. Du skulle ju kolla om läkaren kunde ta dottern veckan innan.
Koordinator: Öh... Eh.... Oj... Vad tjafsigt det blev nu da,,,
Jag: Eh, ja....
Koordinator: Jamen, just det... Du sa ju det.. Läkaren hade ju intesivvecka veckan innan och det var ju det jag skulle kolla om han kunde komma ifrån en dag..
Jag: Eh, ja...
Koordinator: Men gud... Vad dåligt av mig... Ojoj... Nu kan jag inte störa honom något mer idag.
Jag: Eh, nähä....
Koordinator: Men jag tar honom på en gång imorgon bitti så ringer jag dig.
Min vän var här på middag och har peppat mig till att säga till koordinatorn när hon ringer att vi kan komma in imorgon för en bedömning.
Så det är det jag kommer säga till henne när vi pratar imorgon.
ÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!!
Blir man trött eller blir man trött...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0