Nope...

Det gick inte vägen i Gävle...
"Det var jättebra, men räckte inte hela vägen hem." sa en tjej i fejkjuryn.
Jag behöver väl inte säga att dottern var rejält besviken...
Jag tänker inte låta som en bitterf....a och gnälla om att många talanger går miste om sin chans bara för att fåntrattar ska träffa juryn för att det ska bli bra tv. Jag tänker inte heller gnälla om att man kan undra vad de tittar efter och varför det ska vara ett begränsat antal platser till "riktiga" juryn.
Och jag tänker ABSOLUT inte låta som alla andra föräldrar som tycker sina barn är bäst att nu gick Idol 2009 miste om en stor talang!!!!
Nyfikna på hur hon låter?
Gå in på www.myspace.com/stephaniebonelli och avgör själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0