Sanningen

Jag älskar mina vänner och min familj.
De är underbara, snälla, omtänksamma, generösa, ärliga människor.. ja, you name it.
De älskar mig för den jag är.
Vad tomt livet skulle vara utan dom.
Inga mysiga helgmiddagar.
Inga spontana fikabesök.
Inga tokroliga kommentarer.
Inga ärliga och uppriktiga åsikter.
Jag tänker ibland på de människor som inte har vänner eller familj att kunna luta sig emot när saker och ting känns tunga. Eller som livar upp när det bara är en sån dag då ingenting går din väg och allt känns fel.


Eller....
Jaha...
Det är så det är??
Amen, dåså, då vet jag...

Kommentarer
Postat av: Sådärja

Puss till underbara du!!

2009-04-27 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0