Ur vägen

Hur kan det komma sig att chafförer till långsamt gående fordon ABSOLUT måste ge sig ut på vägarna mitt i värsta morgonrusningen??? Ger mig f*n på att de sitter och tar en fika på jobbet och när klockan slår åtta säger de:
  - Nähä, vad säger ni? Ska vi ge oss ut på vägarna och jävlas lite med folk?  
Man är ju redan irriterad för att man är tvungen att åka till jobbet. Ungarna har bråkat på morgonen och inte velat äta upp frukosten eller gå till skolan.
Köerna ringlar sig längre och längre bakom deras traktorer och det är ju inte att hoppas på att de skulle kunna lägga sig liiiite till höger så man har en chans att köra om. NÄRÅ!
Har man riktig otur kan det hända att man stöter på en traktor som har en bajstank på släp. Efter stund luktar det så vansinnigt illa i bilen att man bara vill luta sig ut genom fönstret och kräkas.

Näe, hur vore det med lite bättre planering?
Efter mina tider?
BTW, jag är på väg till jobbet vid kvart i åtta.
Så nu vet ni.


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hahahahaha....

2009-04-23 @ 22:40:53
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/
Postat av: Marina

Ett tips, släpp en riktig äggfis, så kan du inbilla dej att doften är ditt eget fel, haha

2009-04-24 @ 12:38:23
Postat av: Suburbandreams

Du är inte dum du inte!

2009-04-24 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0