Vad ska man skriva?

Kommer faktiskt inte på något vettigt..

Jo, jag var ju hos prinsessan igår.
Herregud vad hon skrek när hon såg mig! Ylade och sprang runt benen så jag knappt kunde komma in. Satt i mitt knä och slickade mig i hela ansiktet. 
När jag skulle hem får hon upp som ett raket och sprang före mig för att gå till bilen.
Gissa om jag fick en klump i magen...
Det var så skönt att träffa henne och det var döjobbigt när jag åkte därifrån men samtidigt så kändes det att jag tagit ett helt rätt beslut. Det dåliga samvetet kom tillbaka på en en gång när jag såg henne. Det var som att trycka på en knapp.
Nästa vecka kommer hon flytta ut på landet och jag vet att hon kommer få det jättebra! 
Hennes ungar var ursöta och helt galna. :0)

Jag tror jag måste ha snarkat som en gris inatt för jag är så trött idag så jag hänger knappt ihop. 
Tack och lov kan jag lägga mig och vila nu under dagen.
Får se om jag har kraft att skriva lite.

Ikväll ska jag och dotter kolla på "Harry Potter - Halvblodsprinsen".
MYSIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0