Fixat och donat...

Den sämre hälften kommer till mig i veckan när jag sitter på kontoret på jobbet.
Han: Oj, nu har jag nog gjort något dumt.
Jag: Om du redan visste att det var dumt från början, varför gjorde du då det?
Han: Jag vet inte... Men jag tänkte att eftersom vi inte behöver packa inför resan till Thailand så tänkte jag att I och G kunde komma och stanna över helgen.
Jag: MEEEEEN ÅÅÅÅÅHHHHH!!! Jag har inte tid med gäster!
Han: Oj, näe, det var ju dumt.

De kommer ikväll och stannar tills på söndag och de sämre hälften är inte ens hemma ikväll för han ska spela poker!!!!!!

Så vad har jag gjort nu?
Storhandlat, dammsugit, bäddat i extrarummet, dammtorkat och plockat undan...

Tilläggas ska att han gjorde saaaamma sak förra året.
Fattar ni nu varför han heter den sämre hälften här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0