Mormor, mamma, svärmor, syster och kusin

Hej på er alla ovanstående!

Det här är ju så himla bra att ni går in och läser varje dag och får se hur vi har det.
Mamma var duktig och skrev ett mail till mig om hur mormor mår och att hon ska, när hon blir lite bättre flytta upp till min kusin. Tycker jag låter så himla bra. Känns tryggt och bra och veta att hon förhoppningsvis ska få komma dit upp och vara bland människor som tar hand om henne istället för att ligga på en sjukhussal och må dåligt! Stor kram till kusin och moster!!

Imorgon har vi planerat att åka till Koh Samui i fyra dagar.

Då under förutsättning att det inte är någon storm på väg dit som tydligen härjar i Phuket. Killen som arrangerar transporten dit skulle kolla upp det.

 Nu ska flitens lampa lysa och jag ska skriva klart andra kapitlet.


Kommentarer
Postat av: marina öhman

Hallå, Sug in omgivningen ordentligt & ta mycket bilder & lägg ut;) Har en dröm & det är att åka till Koh Samui...nångång... Kram på er

2009-07-15 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0