Nymålade tånaglar

3d70290c2755a43f6fc35aebb4f3f378.png

 Igår var vi på vårt massageställe där vi är stammisar. Jag tog fot och benmassage och en pedikyr då mina tånaglar blev såhär fina. Den tjejen jag hade var lika liten som en tolvåring men jävlar vilka nypor hon hade! När man är klar får man sätta sig med ryggen emot och så får man nacke, arm och handmassage. Jag trodde tamigfan att hon skulle bryta nacken på mig! Samtidigt som det gjorde ganska ont när hon satte armbågarna i skuldrorna på mig så var det ändå skönt. Man har en hel del knutor som behöver lösas upp. 

Idag är det rent ut sagt skitväder. Det regnar och är grått och trist. Vissa utav karlarna är och spelar golf och resten har åkt ner till Lotus och handlat. Jag sitter på min altan och skriver. Seriös jag är! Snart är andra kapitlet klart och då mailar jag iväg det till min redaktör och sedan är det bara att vänta på domen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaba:) Fina fötter du fick;) Själv har man nyfilat dom över toan..haha:) Har varit nere hos mom nu! Hon ska flytta hem till mej i väntan på särskilt boende i Älvsbyn:) När hon kryat på sej lite bättre. Känns toppen:) Kraaam

2009-07-13 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0