Back in business!

Jaha, då var jag tillbaka från min minisemester.
Det har varit sååååå härligt!
Mindre härligt var det att ställa sig på vågen då den visade ytterligare 2 kilo upp.
Kul att komma ner till Thailand om en månad och upptäcka att inga kläder passar...
Nä, nu är det bara viktväktarmat, gå på helvetes-bandet varje morgon och inga godsaker som gäller.
Astråkigt, men det är det värt.
Varför kan man inte ha ämnesomsättningproblem där man har problem att gå upp???
Vet att de som har så tycker det är jättejobbigt, men jag skulle gärna ha det problemet.

Dottern börjar bli mer och mer rörlig.
Hon har en del huvudvärk faktiskt, men jag hoppas det är övergående innan vi kan se full effekt av operationen.
Ärret har läkt jättefint!
Idag var hon på skolan för första gången på två veckor och hon har inte missat någonting.
Det var väl en mening med att operationen blev uppskjuten en månad.

Nähä, om man kanske skulle skriva lite....


Kommentarer
Postat av: Liza

Tänk om vi bodde grannar så vi kunde peppa varandra. Jag skulle verkligen behöva röra på mig!!! Men när solen skiner är det så mycket mysigare att ta ett glas vin och mysa. Och när det är som idag, regn, så är det så mycket mysigare att ta ett glas vin och mysa. ;o) Kan ni stoppa ner mig i en resväska och ta med till Thailand? Kram

2009-06-02 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0