Det aktuella blondinbråket.

Har surfat runt lite på olika bloggar och finner mig alltid att hamna på K, D, och P:s bloggar.
Tänker INTE lägga ut länkar för det tar emot att de tjänar pengar när man går in och jag är säker på att ni kan nosa upp dom själva.
Men det pågår ett sjuhelvetes bloggkrig mellan dessa tre.
Alla tre är lika blonda med extensions, använder likadant rosa läppstift, är lika fuskbruna, skriver likadana bloggar, älskar sig själva över allt annat och HATAR varandra (och alla andra om man läser deras bloggar). Därav olika Hiss och Diss-listor.
När de träffas på stan på diverse fyllefester drar de inte sig för att spotta varandra i ansiktet, slåss och kalla varandra för hora.
D och P var det aaaaaallra, aaaaaaaallra bästastebästa vänner för en tid sen och kunde inte tänka sig ett liv utan varandra.
Nu har D polisanmält P för misshandel och P går ut i sin blogg att D ska bli överlämnad till de sociala myndigheterna, vilket D förnekar i sin blogg.
Det är helt sjukt!
K är väl runt tjugo tror jag och kan supa och hålla på helt lagligt men de andra två är bara sexton år!
De lägger ut bilder på sig själva med cigg i munnen och öl- (kan vara cider)burkar i händerna.
De talar om att de sover till halv två en skoldag, vilket innebär att de inte går i skolan.
Nu låter jag som en jäkla moraltant men det bjuder jag på!!!
Jag känner P:s pappa, var i helvete finns du i allt det här?????????
Läser inte föräldrarna sina ungars bloggar????

 Jag blir fan mörkrädd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0