Älskar...

Sonen hjälpte mig att låsa och larma butiken igårkväll när jag räknat.
Han skulle sedan till sin flickvän och äta pannkakor och sova där för hennes föräldrar är bortresta och hunden är hemma.
När jag ligger i sängen vid halv elva och kollar X-Men hör jag ytterdörren öppnas på nedervåningen.
"Hallå!" ropar jag.
"Hejhej! "hör jag sonens röst från nedervåningen.
"Vad gör du hemma?" frågar jag förvånat.
Han kommer upp på övervåningen och in i mitt sovrum.
"Hej mamma!" säger han och kryper upp i sängen jämte mig och ger mig en stor kram. "Jag ville inte att du skulle behöva sova själv så jag åkte hem."
NAAAAAAWWWWW.....
KÄRLEK!!!
Hur gulligt var inte det på en skala?
Vi låg sen och småpratade samtidigt som vi kollade färdigt på filmen.

Halv tolv somnade jag go och varm i magen.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Meeeeeeeeeeeeeeen <3 <3

Jag satte inte frukostmackan i halsen å tårarna rinner inte... Han är inte alls fin den där pojken!! Jag hoppas inte heller att Albin blir lik sin kusin...

2009-05-25 @ 10:30:29
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/
Postat av: Marina

Åhhhhh, såååå gulligt & mysigt! Stackars mej som har Krille i Hudiksvall....lång till en kram :(

2009-05-25 @ 23:03:25
Postat av: Marina

Åhhhhh, såååå gulligt & mysigt! Stackars mej som har Krille i Hudiksvall....långt till en kram :(

2009-05-25 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0