Dagen före D-day


Jaha, då har vi kommit till dagen före.
Ikväll är det är här vi kommer vara. Hela familjen kommer och fikar vid två och kramar om Steffi och vid sju ska vi vara inne på Karolinska.
Dottern har bestämt middag idag. Det kommer bli köttbullar med stuvade makaroner.
Jag är heeeeelt slut idag.
Hade middag igår, som var väldigt trevlig, men kunde inte sova sen när vi gick och lade oss.
Vred och vände på mig, hjärtklappning och tankarna virvlade i huvudet.

Nu kommer det nog inte bli så mycket uppdateringar de närmsta dagarna som kommer, men jag skriver när jag får tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Liza

Det kommer att gå så bra! Ni får komma över på lite ost, kex och smarrigt vin när allt har lugnat ner sig. Den här gången bjuder vi;o)

2009-05-17 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0