Första natten...

...och dottern har en rejäl huvudvärk. :0/
Självklart glömde jag fråga om hon kunde ta fler citodon än vad är ordinerat, men hon har fått Panodil istället.
Klockan tolv ringer hennes mobil som påminnelse att ta tabletter.
Hoppas hon får en lugn natt och att hon kan sova.

Jag sa till henne att ta det jävligt lugnt imorgon när hon vaknar.
Sitta på sängkanten en stund innan hon kliver upp.
Jag vill inte vara med om:
Jag: Åh gumman är du uppe? Akta trappan när du kommer ner.
Dottern: Vilken trapppppppppppaaaaaaaaaaaa.....

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana gärna in min bloggdesign - http://paulinaholmgren.blogg.se

2009-05-22 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0