Hoppas, hoppas...

En vacker syn mötte mig när jag kom in på sal 9 på KS avdelning R16.
En pigg tjej utan morfindropp i armen satt upp och pratade med kompisar på MSN.
Hon var riktigt glad och nöjd och berättade att hon varit uppe och gått själv utan gåbord och det hade till och med tisslats lite om att hon eventuellt ska få komma hem på helgpermis!
Det skulle ju vara drömmen!
Hon har inte fått något morfin idag utan bara citdoton mot smärtorna och det kan hon ju faktiskt lika gärna få hemma.
Men det gäller väl att inte ta ut någon glädje i förskott utan vi avvaktar under dagen så får vi se vad dom säger.
Rödspättan jag hade med mig var riktigt uppskattat och hon åt en hel potatis och en tredjedels rödspätta-filé.
FRAMSTEG, FRAMSTEG!

Idag tog jag med mig laptopen in för det blir lite tradigt att sitta och läsa bok hela dagen.
Tänkte passa på att skriva lite nu när man har tid.
Dottern sitter och slösurfar på nätet. KS har ett gästnätverk man kan koppla upp sig mot, MYCKET BRA!

Uppdatering ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud så roligt att allt börjar bli bättre! :) Hoppas bara värken går över nu då!



Måste ju faktiskt komma och hälsa på någon gång, älskar att vara hos er! :)



Kram Lina

2009-05-23 @ 12:10:31
URL: http://linaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0