Kväll 6

Nu åkte kanylen in i armen igen på dottern. Hom kommer få morfin direkt in i armen för varken morfintabletter, Citodon eller muskelavslappnade medicin har hjälpt.
Personalen har bäddat åt mig bredvid henne inne i ett samtalsrum så jag sover kvar här under natten så får vi se om vi får åka hem imorgon.

Min mobil har dött och jag har ingen laddare.
Vill någon nå mig går det att ringa på dotterns telefon.

Något positivt är att jag faktiskt fått en hel del skrivet medan jag sitter av tiden här.

Innan sköterskan kom in satt dottern och jag och kolla en tjejs mobilbloggning när hon recenserar "Snabba cash" av Jens Lapidus. OH MY GOD vilken blåst tjej!
Ser ju för fan ut som om hon är drogad...
Recension vet jag inte om jag kan kalla det hon gjorde.
Herregud vilka människor det finns!
Varför är folk så intresserade av höra vad såna här bimbos har att säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0