Kväll 7

Gud vad nyttig mat man äter...
Ikväll blev det Donken.
Sitter just nu i soffan, äter godis och tittar på X-Men.
Dottern blev kvar och jag åkte hem. Först in till jobbet och räknade av alla kassor och sedan hem.
Jag ringde dottern efter jag ätit för att kolla läget och hon berättade att hon satt och och tittade på film på datorn och hade inte varit uppe och gått än.
UPP OCH RÖR PÅ DIG!
Hon hade börjat få lite ont så hon fick lova mig att tala om det för sköterskan så de får ta beslutet om det ska ges morfin eller inte. Jag förklarade för henne att om hon inte säger till i tid blir det för svårt att få ner smärtan och då är vi tillbaka på ruta 1. Hon vill ju åka hem imorgon och det kommer inte bli något av med det om hon har lika ont imorgon som igår och idag.
FÖRSTÅR DU DET?
(Jag vet att hon läser bloggen så jag passar på att skrika lite åt henne.)

Nähä, nu väntar duschen och sedan sängen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det e´bra att du talar om för henne vad som är bäst just nu. Ta inte illa upp Steffi, men jag håller me mamma. Hoppas att hon (du om du läser detta Steffi) mår bättre snart.

Saknar våra spontana middagar, så se till att dottern kommer hem :))



Kramar i massor till er båda.



2009-05-24 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0