Solig lördag

Tänk så glad och lätt till sinnet man blir så fort solen tittar fram.
Själv älskar jag hösten med regn och rusk för då är det helt ok att ha varma bylsiga och sköna kläder, sitta i soffan med tända ljus under en filt med en kopp te i handen.
Men solen ger en ny energi på något sätt.
Jag förstår att vissa måste ha ljusterapi under årets mörkaste månader, speciellt om det varit en dålig sommar.
Ikväll är det middag hos goda vänner.
Me love!
Sitter just nu och väntar på min svärmor som ska komma och hjälpa mig med att sätta upp en ljuskrans på min dörr.
Det skulle man ju kunna tänka sig att jag kan fixa själv, det är bara det att jag inte fattar hur man får till sladden... Min svärmor är nog intelligentare än mig.
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0