Vaknat ur dvalan.

Har inte gjort annat än att tittat på 4400 på datorn varje eftermiddag.
Inte skrivit något på boken... (FY PÅ MIG).
Men ursäkten är att jag varit sjuk i två omgångar och inte orkat något annat än just bara ligga i soffan och sova eller som sagt kolla på dvd:n.
Men nu känns det rätt ok och imorgon tänker jag sätta igång med livet igen.
Ut och promenera, skriva och förhoppningsvis skriva lite här.
Nä, dags att shapa upp sig!
Köket da?
Inte klart... än... Hyllor som skulle upp står fortfarande på högkant i tvättstugan.
Passbit som inte är rätt. Luckor som var repiga hade inte beställts.
Men när allt ser ut som det ska lägger jag upp bilder.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0