Blogawards

Bloggvärlden är väldigt märklig med samtidigt himla kul.
Jag har ju hittat karaktärer till min bok via olika bloggar och jag går flera gånger om dagen in på utvalda bloggar och läser.
Att man till och med nu har en gala där man utser bloggar till "Årets nykomling", Årets blogg", m.m är lite kul.
Det som jag tyckte var himla roligt är att Foki fick tre priser på denna gala.
Hon är ju så himla söt, är inte ute efter att provocera för att få fler läsare och hittar orginella och roliga saker som hon tipsar om.
Hon är som en frisk vårvind i den många gånger elaka bloggvärlden där folk kastar skit och baktalar varandra för att besökarstatistiken ska gå upp.
Det går att vinna på att vara snäll!!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

hihi tack så mycket <3

2009-10-19 @ 19:48:53
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0