Kreativ eftermiddag

Alldeles snart ska jag till min nageltjej och få naglarna fina igen. Tänk att man kan bli så beroende av något så ytligt...
I eftermiddag har jag gjort klart för familjen att de får fixa mat själva (ooohhh.... big deal...) för själv ska jag in till Waynes Coffe på kreativ träff med mina skrivartjejer.
Det är ju den bilden jag haft i mitt huvud att saker och ting ska se ut!
Jag, med min dator, en stor latte och tjuvlyysna på folks samtal samtidigt som man skapar så fingrarna blöder...
Fråga mig imorgon om bilden stämmer överrens med verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Annie

Min kompis brukade kalla sina nagelfixartillfällen för "våpdagar":=) Och bilden av dig stämmer, jag såg dig med dator, urdrucken latte och fingrar som blödde av tangentskav... DET var ett bra ord, jag har inte tennisarm, jag har tangentskav...HAHA

2009-09-21 @ 22:20:05
URL: http://inamittlivigrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0