Spotta i nävarna

Hade Skypekonferens (oooh, fancy, schmanzy) med mina skrivarkompisar och fick spy galla över min skrivkramp.
Vi kom fram till att det är inte så konstigt att luften gick ur mig med tanke på vad jag skrivit om i kapitel 4 så efter att ha pratat med dem och insett att jag ska sakta ned farten litegrann och pyssla lite med annat känner jag mig bättre.
LOVE THEM!
Jag satte mig igårkväll och kollade lite i boken "Livstid" av Liza Marklund i researchsyfte och hittade massor med saker som i författarvärlden betraktas som stora NONO, snacka om befriande!
Jag får varje dag jobba med att inte tänka att det första utkastet på boken ska vara perfekt från början och det är inte lätt...
Så, nu kör jag igång igen och ger Mr Dåligt Självförtroende en stor smäll på käften!

Kommentarer
Postat av: Annie

We löve you 2

2009-09-15 @ 21:35:41
URL: http://inamittlivigrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0