Kväller

Nu har vi precis kommit hem från en supergod middag på en nyfunnen italiensk restaurang. Proppmätt...
Än så länge är inte allt klart här hemma, därför har inga bilder kommit upp.
Tror allt kommer bli klart imorgon.
Vet att vissa ;0) är nyfikna.
Imorgon står det golf på schemat för den sämre hälften och skriveri för mig.
Idag har jag inte fått något gjort eftersom han varit hemma hela dagen. Konstigt... Så fort han är hemma blir inget gjort.
Men det är inte hans fel, utan mitt. Dålig självdisciplin.
Men jag märker att ökad skrivtid och läsning av böcker börjar löna sig. Så fort jag sätter mig med händerna på tangenterna flödar orden inte lika trögt.
Det är jag glad för.
Nu blir det att jäsa framför tv:n innan det är dags att hoppa i säng.
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0