Lillan blir stor, på gott och ont

Känns som när Lillan började första klass. Man var pirrig för henne och samtidigt lite orolig.
Imorgon börjar gymnasiet för henne!
Jag har inte en endaste gång under sommarlovet hört henne säga att det ska bli pest att skolan börjar och det tar jag som ett gott tecken.
Appropå bilddagboken jag nämnde förut, varje dag går jag in på hennes sida och luskar och kämmer mig hur skyldig som helst för att jag snokar.
Varje gång sitter jag med hjärtat i halsgropen när jag kollar igenom hennes bilder i rädsla för vad jag kanske kommer få se.
Ett fyllekort, en rökkort eller något annat hemskt...
Än så länge är allt grönt...
Frågan är vad jag gör om det läggs upp något sånt...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0