Nystart

Idag river jag och den sämre hälften igång med en nystart.
Viktväktar-brevkurs inköpt och den jävla, konstiga boaormen som ligger runt mitten av kroppen ska BORT!
"Men guuuuud, vad töntig du är!" säger alla som fått reda på vad vi ska göra.
Men va fan!
Hur kul är det att alla kläder helt plötsligt sitter som ett skruvstäd runt magen, att något dallrigt hänger över byxlinningen så man bara vill gömma sig i stora säckiga T-shirtar så man ser ännu större ut än vad man egentligen är??
Jag har inga orealistiska krav och mål. Det är helst sju kilo, men i dagsläget nöjer jag mig med fem, som ska bort, och allt sitter som en klutt på mitten. Jag brukar säga att jag ser ut som en köttbulle med fyra tandpetare till armar och ben.
Vi åker till Thailand den 20/10 och tills dess hoppas jag att boaormen har ringlat iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0