Talanger

Fan, vad avundsjuk jag blir på folk med olika talanger!
Sjunga, som min uuuuuunderbara dotter, måla, fotografera, inreda, spela instrument m.m... Listan kan göras hur lång som helst.
Vissa får ju kämpa för att bli riktigt bra på något och vissa är födda med talang.
 Vissa gör bra saker av sin gudagåva och vissa inte...
Ta t.ex. Whitney Houston, född med guld i strupen, och vad gör hon??? Knarkar bort allt! Om hon nu var så jävla uttråkad för att hon sett, köpt och gjort allt, kunde hon väl bara gå till barncanceravdelningen på något sjukhus och göra något vettigt av sin tid! Tänk er ungarnas reaktion om hon skulle dyka upp på avdelningen!
Själv kämpar jag med en bok, och har ingen aning om det jag håller på med är bra, men jag är envis och har alltid velat skriva en bok. Jag tycker nog att min story är bra, men som sagt, om det är fängslande skrivet, har jag ingen aning om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0