Träning och daller

Inte min favoritsysselsättning direkt. Jag får bokstavligen sparka mig själv i röven varje gång jag ska iväg och jag går på aerobicspass bara en gång i veckan!
Jag verkligen beundrar dom som är ute i motionsspåret varje dag...
Snacka om hängivenhet...
 Jag köpte ett par nya såna där hippa träningsbyxor förra veckan.
Såg framför mig hur jag, slank, tight och strutta runt på passet och vara jävligt snygg...
Men när jag sätter på mig byxorna stramar de olycksbådande över magen och eftersom det var ganska hög midja på byxorna får man automatiskt en sån mage som man har när man är i femte månaden. Något dallrigt och löst pöser över resåren i sidorna och jag drar upp byxorna i ett försök att stoppa ner dallret.
Påföljden blir att jag får cameltoe som min dotter skulle DÖ av skam om hon såg det.
Det enda som återstår är att jag måste välja mellan pest eller kolera, sid-daller eller cameltoe...?
Jag suckar och bestämmer mig för det förstnämnda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0