Konstruktivt bråk

Finns det något sånt?
Experter påstår att det finns ett rätt sätt att bråka på, men jag har svårt att förstå resonemanget.
Alla bråk är väl ledsamt och tråkigt?
Jag och den sämre hälften hade ett sånt jävla bråk igår, eller rättare sagt, jag var som en bålgeting på speed att jag trodde jag skulle gå upp i atomer.
Jag har fortfarande inte kommit över ilskan och är lite ledsen, men det känns aldrig som om bråken blir avslutade.
Han tycker jag tjatar och jag känner att jag ältar och då är det lättare att lägga ner än att fortsätta.
Nu är han på jobbresa och det var jag noga med att minsann tala om för honom att jag tyckte det skulle bli jävligt skönt att han skulle iväg.

Konstruktivt beteende....?
Näe, inte speciellt, men jävligt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0