Proffs-fotosession

På lördageftermiddag ger jag och dottern oss av till Båstad.
Dottern har en proffsfotografering,
Ska bli jättespännande! Tycker mamma iallafall...
Tanken är att hon ska ha riktigt snygga bilder att lägga ut på hemsidan så det ser riktigt proffsigt ut.
Fotografen är en ung tjej som heter Emelie och tar helt OTROLIGT snygga bilder.
Hon har bl.a Carola Häggkvist på sin meritlista.
Jag antar att jag inte kommer få vara med under själva fotograferingen, dottern tycker
det är asjobbigt att jag står och tittar på.
Det köper jag..
Jag tänkte ta med mig laptopen och sitta på hotellet och skriva under tiden.
Hotellet ligger vid havet, så bilderna kommer säkert tas på stranden.
Ska bli hur mysigt som helst att ta en liten tripp tillsammans med hjärtegrynet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0