Jobba borta och hemma

Sitter nyduschad i soffan och ska sätta igång att skriva.
Jag måste ha mer självdiciplin och sitta varje dag när jag kommer hem.
Satt igår och läste på forumet på skrivskolan och gav mig själv en riktigt spark där bak bara för att jag är så himla lat.
Läste att det enda som botar skrivkramp är... just det... SKRIVA!
Så nu skriver jag oavsett om det blir bra eller dåligt och ber mitt dåliga självförtroende att hålla käften!

Var på jobbet tidigt idag eftersom den sämre hälften är i Helsingborg och träffar leverantörer.
I gengäld var jag hemma redan vid tio och kunde direkt när jag kom hem gå en sväng på helvetesbandet.
Kollade på två avsnitt av Sex and the City. Smidigt!
Femtio minuter flög iväg.
Undra om datorn klarar av kylan sedan när det bli kallare ute...?

Idag fyller lillasyster år!
GRATTIS!!!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

TACK :)

PUSSAS

2009-08-13 @ 06:54:36
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0