Lite sliten dåra

Helgen har varit intensiv men gud vad roligt det var på systers bröllop!
Jag och den sämre hälften stuffade järnet så jag var helt blöt i håret.
Dottern, min svåger och svägerska sjöng ett medley som var så fint att jag självklart satte igång att böla!
Höll faktiskt tal, INFÖR 70 PERS!, som syster ABSOLUT inte hade väntat sig. Det var brudgummens bror som peppade mig och då var jag ju bara tvungen.
Hade supertrevliga människor vid mitt bord och bandet var hur bra som helst.

En kort sammanfattning av kvällen:
KUNDE INTE VARIT BÄTTRE!

Tack syster!
Till min nya svåger:
VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

<3

2009-08-25 @ 15:35:20
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0