NYTT KÖK!

Nu jäklar blir det nytt kök!
Såna här luckor ska jag ha:

SNYGGT VA?!
På söndag kommer killen från luckfirman och ska måtta överallt.
Firman heter Norddesign (och nej, jag får fortfarande inte till det med att skapa länkar) och här är länken dit:
www.norddesign.se
Det kommer bli ny spis, grillbord, wokhäll, ugn, micro och vinkyl.
Nu ska jag lägga ut mitt gamla kök på blocket.
Intresserad?

Snart ska jag åka till min uppfödare som min lilla prinsessa flyttat tillbaka till och få träffa henne igen efter åtta månader.
Undra om prinsessan kommer känna igen mig?
Gud vad jag saknar henne....

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där köket kommer ju kosta, de ser man ju ... Då tycker jag att det är inte mer än rätt att du nästa gång kommer med en ask?? canderel!!! Jag har tagit de här länge nog nu, nu har vattnet runnit ut, över, bort??



:-D

pussas

2009-08-13 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0