Bio

Min kära mor och jag var på bio igår och såg:

Vi har sett fram emot sista delen och kan säga att vi inte blev besvikna.
Visst var det en del saker som jag tycker borde varit med, men det kan ju inte vara lätt att göra film av bok. Filmen var ju ändå två och en halv timme lång.
På söndag åker jag och den sämre hälften till Thailand och jag planerar att köpa med mig hela triologin och läsa om dem. När jag läste dem förut tyckte jag de var så jäkla bra att jag i princip sprang igenom böckerna. Så den här gången kanske jag läser lugnare och kan verkligen tänka på hur de är skrivna.
En till serie som jag blivit tillsagd av min dotter att läsa är Twilight serien.
Så det är väl bara att göra som hon säger. :0)
Jag får nog ligga i horisontalläge i tre veckor om jag ska hinna med att läsa allt jag planerar att göra när vi är borta.

PEACE 

Kommentarer
Postat av: Marina

Har läst alla 4 twilight böckerna..sjukt spännande

2009-12-22 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0