Då var man här igen!

Sjukt skönt att vara nere i värmen igen! Speciellt när man läser i tidningen att det ska bli värsta kylan! *hehe*
Har precis kommit hem från en middag nere på stan. Först gick vi på en konsert som ett par vänner köpt biljetter till....
Artisten?: GÖRAN FRIISTORP!! (????)
Han rockade INTE fett kan jag säga... Vi gick efter två visor (?).
Jag visste ju vem han var och vad han sjunger, men tydligen ingen annan i vårat sällskap.
Så vi gick istället till resturangen som låg på nedervåningen och åt en galet god middag.
Grillad oxfilé med klyftpotatis och chilisås som var gul i färgen. Sjukt gott iallafall.
Imorgon ska den sämre hälften spela golf och jag ska slappa.
Tänkte få en del skrivet och kanske åka ned till Starbucks och glufsa i mig en frappuccino.
SLURP!
Nu är huvudet segt som kola, kroppen jetlaggad så nu tänker jag hoppa i säng.
Buona notte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0