ÄNTLIGEN!!

Nu är vi framme
Eller vi har varit framme i sex timmar, men det har handlats, badats, ätit lunch och sovits i ett par timmar.
Tyvärr regnar det...
Men det var kanonväder när vi kom fram och galet varmt.
Ikväll blir det en italiensk restaurant. (felstavat?)
Det går inte att köpa någon alkohol i affärerna på två dagar för de firar nåt med Buddah.
Vill man beställa öl på något uteställe får man det i kopp för att polisen inte ska se att man dricker alkohol och stället kan förlora tillståndet.
Men vad gör det?
NU ÄR VI HÄR!!!

Det enda är att jag kommer sakna ungarna sjukt mycket.... Sonen kommer jag inte se på en månad, men dottern kommer ner om två veckor.
GOS!!
Jag kommer nog terra sonen via mail och mess. Det får han bjuda på. :0)


Kommentarer
Postat av: marina öhman

Härliga tider:) Själv har jag gjort upp en eld i kaminen för det är sååå jävla kallt inne & ute.... Min sista semestervecka dessutom:( Så skit i lite regndroppar bara det är varmt i luften, skulle gärna byta med dej:) Man skulle kunna "telleportera" sej eller vad det nu heter, haha! Kram på er & ha det så skönt

2009-07-07 @ 14:23:07
Postat av: Lillasyster

Hmmm... läser, läser å läser men ser inget om att du även kommer längta ihjäl dig efter lillasyster !?!? Konstigt, meningen måste ha försvunnit i cybervärlden :))

2009-07-07 @ 20:13:24
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0