Disigt och sjuka drömmar.

Nu sitter jag och den sämre hälften på altanen och slappar. Det är disigt, men solen tittar fram mellan molnen emellanåt.
Klockan är elva här och våra kära grannar har inte vaknat än!

Inatt drömde jag helt sjukt...
Den sämre häften ville skiljas och hade pratat med flera av våra kompisar om det. 
Det betyder att alla visste utom jag.
Han hade en lägenhet inne i stan men ville inte flytta ifrån mig och barnen men ville samtidigt inte vara gift med mig längre. 
Gud, vad jag grinade! Jag var så himla ledsen. 
Sedan var det en förläggare som läste min bok och tyckte det var det bästa han läst i hela sitt liv! haha
Önskedrömmar... NÄHÄ... Inte om skilsmässan då förståss, men boken.
Så nu ska jag sätta mig och skriva bara för det.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0