Ensam

Idag har alla dragit till golfklubben Springfield. Killarna ska spela golf och tjejerna och barnen ska ligga vid poolområdet och bada.
Jag har sovit skitdåligt inatt för jag har haft så jäkla ont i magen. Halv tre gick jag upp och tog en insomningstablett och när klockan ringde halv nio för att vi skulle bli hämtade nio var jag mer död än levande.
Så jag bestämde mig för att stanna hemma idag.
Det gör mig absolut ingenting utan har alltid gillat mitt eget sällskap. Men det är tomt och tyst här.
Jag tänkte att jag ska skriva hela dagen. Man får ju passa på när man har chansen och slippa ha dåligt samvete för att man är osocial.

Idag ska det regna har dom sagt, men himlen är klarblå och det är trettio grader halv elva på förmiddagen.

Igår försökte jag överföra bildfil från min telefon till Maccen via blåtand, men lyckades inte.
Någon som vet hur man gör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0