Regn och klibb

Har inte rört rumpan ur soffan på altanen på hela dagen. 
Idag har jag skrivit 4300 tecken! Med det menas 940 ord ungefär och 3 A4 sidor.
Det låter inte så mycket när man säger hur många sidor det är men tro mig, det är mycket!
Jag känner mig säkrare och säkrare på min story och det känns jäkligt bra.

Jag har precis gått upp från sängen efter att ha vilat i en och en halvtimme. Det var riktigt skönt med tanke på att jag sov så jäkla dåligt inatt. Jag vaknade av att regnet smattrade mot taket och när jag går upp ser att jag att det ööööösregnar och luften är så klibbig att kläderna klistras fast på kroppen. *URK*

Snart kommer nog folket hem från golfbanan och då är det slut på lugnet. Ska bli mysigt att de kommer hem för nu börjar det bli lite tråkigt att vara själv.

Nu blir det java!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0