Slappardag

Vi har inte gjort mycket idag.
Vi har varit nere på Lotus och handlat lite. Hittade ett träfat som jag fixat med lite handdukar och små knyten a´la hotell. Jag snodde de små söta paketen med sanitarybags, bomullspinnar, badmössa och sykit från det hotellet vi bodde på när vi var på Kosamui. 
Det blev rätt gulligt.
 
Vi köpte nya badrumslampor för de som sitter där nu har små glasskärmar som bara går sönder. De har redan gått sönder två gånger för fjädern som håller dem på plats är för stark så glaset spricker till slut. Det var så himla bökigt att få nya skärmar för det var beställningsvara så vi sket i det och köpte nya istället.

Just nu sitter jag själv hemma för resten av gänget åkte ner till stan och skulle ta en massage. Jag tänkte börja på tredje kapitlet.

Åhjuste!
Här är dagens väderleksrapport:
Same as everyother day.



Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

Sv: haha jag vet redan om det ;) men det kommer jag säkert göra ändå hehehehe :(



hur mår ni där borta? hihi :D

2009-07-27 @ 11:21:14
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

Sv: haha ohh nooo! jag vill ha massa sol när jag kommer dit :( men ja det gör vi, ha det bra! och hälsa Marrelito & Steffiii :D ♥ ♥

2009-07-27 @ 13:05:40
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0