Spadag och icke fungerande internet

Idag åkte tjejerna och jag till Hilton och tog en spabehandling.
Helt underbart! 
Först blev vi mötta i entrén där vi fick mjuka tofflor och något te som inte var speciellt gott.
Sedan blev vi visade till varsitt rum där man bytte om till engångstrosor (mycket sexiga) och en morgonrock. 
Inne i rummet stod ett träkar som var fyllt med limeskivor och gröna, oidentifierbara gröna blad som spatjejen tvättade av mina fötter i. Efter det var det bara att ta av sig morgonrocken och hoppa upp på britsen med ansiktet nedåt. Baksida och framsida knådades i en timme. Jag tyckte hon lade lite för mycket energi på ryggen. Det var nästan så det kändes att skinnet började brinna. 
Efter massagen var det dags för ansiktbehandling. Först rengöring, sedan massage och sist en mask. Precis innan masken kände jag att jag var så himla kissnödig. I slutet, innan hon var färdig, kändes det bokstavligen som om jag höll på spricka. Därför var det svårt att koppla av sista halvtimmen, men överlag var allt helt underbart!

Idag har internet legat nere, därför har jag inte kunnat skriva förrän nu.

Bara tre dagar kvar....
*snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0