Vin och glasnudlar

Vissa i ressällskapet åkte ner till nattmarknaden ikväll och vissa av oss stannade hemma och beställde hem mat.
Jag var en av dom som stannade hemma och åt grönsakssoppa med glasnudlar och drack rödvin till. Inte den allra bästa kombinationen kanske... Soppan var inte så himla god med vinet var gott! :0)

Nu sitter jag och väntar i 20 minuter för att jag har sprejat sovrummet med myggsprej. Man ska inte vara där på 20 minuter när man sprejat, inte så bra för lungorna antagligen, men sen ska jag bädda rent och hoppa i säng.
Imorgon kommer bil och hämtar oss för att köra oss till vår golfklubb där vi ska bada och sola medan karlarna spelar golf.
Man kanske ska boka en behandling när man ändå är där...

Nighty, nighty 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0