Klippa tuberna

Imorgon är det dags att klippa tuberna, (sterilisering) så idag är jag hemma eftersom jag måste vara nära en toa hela dagen.
Jag har tagit medel som ska sätta igång magen, vilket det inte har gjort...
Har inte varit på toa (gud, så himla intressant, eller hur?) på över en vecka och jag känner mig som en gravid flodhäst.
Tänk att en sån sak verkligen kan gå en på nerverna.

Jag har tagit med mig jobbet hem men har inte kommit igång än.
Det har varit en hel del andra grejer som kommit emellan.
Men snart ska jag sätta igång.
Snart.
Alldeles strax.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej svejs:) Har oxå funderat på det.... spiralen ska ändå bytas i december & då ska jag sövas....brukar svimma;/ Får jag fråga vad det kostar nu? Det ska väl ha gått upp en del i pris?! Inte som ett vanligt läkarbesök, va? Ha det så gott & hoppas du får skita snart:) haha. Kram på er/Kusin Vitamino

2009-06-07 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0