Bye Bye

Den sämre hälften bokade en överraskningsresa (fan, jag kanske måste byta namn på honom till "den bättre hälften") till oss nu över helgen.
Vi åker imorgonbitti och han brukar vara sämst än sämst på att hålla sig från att berätta såna här saker.
Men, den här gången har han faktiskt lyckats!
Tills för en timme sedan...
Han pratar med TrädgårdsYlva i telefonen:
Hon: Jamen, vad bra! Då kommer jag på söndag.
Han: Näe, det går inte för då är jag på väg hem från Barcelona.
Jag: Men vad roligt! Ska vi till Barcelona?!
Han: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!

Sopa...

Jag har fått tillåtelse att ta med mig datorn så vi får se om det finns uppkoppling på hotellet så kan ni få både foton och uppdateringar.

 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Pssa dig bara så du inte får en räkning sen på 140 000 kronor...

2009-05-27 @ 22:19:49
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0