Cykel

Vet ni hur det är att cykla 7 kilometer i konstant motvind!!?
Nä, tänkte väl det...
Det var på gränsen att jag gav upp och ringde sonen så han fick komma och hämta mig.
Men, jag härdade ut och trampade på.
*ger mig själv en klapp på axeln*
Igår och idag har jag cyklat till jobbet.
Desperata människor kräver desperata handlingar..
Jag har konstaterat en sak:
Varför går alla gånde på deras vänstra sida????!
Såvitt jag vet har vi högertrafik i det här landet.
Och inte flyttar dom över till rätt sida heller när dom ser att jag kommer på rätt sida om gångvägen.
Närå.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Man ska gå på vänster sida ... cykla, "mopeda" och köra på höger...

2009-05-09 @ 10:20:28
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/
Postat av: Systeryster

Om de finns en trottoar på vänster sida använder man sig av den ;o))

2009-05-09 @ 13:27:28
URL: http://www.lillalindy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0