Dag 5

Pratade med dottern vid halv nio.
Hon var trött men hade ändå sovit rätt så ok inatt. Hon hade bara tryckt tre gånger på morfinknappen under hela natten och det ser vi som positivt.
Frukosten höll precis på att serveras när jag ringde och jag hoppas hon fått i sig lite mat.
Jag gick bort till vår lunchrestaurant som vi har här vid jobbet och beställde tre maträtter som jag tänker ta med mig in idag.

Snuttan, om du läser det här kommer det att serveras:
Pasta med räkor och curry
Skomakarlåda med potatismos
Rödspätta med remuladsås och potatis.
Kan det vara nåt?
Hon önskade spagetti med köttförssås och självklart fanns inte det. Men jag kan svänga ihop det hemma ikväll och ta med mig det imorgon.

Nu ska jag sätta fart så jag blir klar och kan åka in.

Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0